Berakhirnya semua evolusi, “Sweet Home 3” akan tayang pada 19 Julai di Netflix

Bersiap sedia untuk berdepan dengan pertarungan yang lebih hebat di musim ke-3 “Sweet Home”.

Siri “Sweet Home” Musim 3 akan disiarkan secara rasmi pada 19 Julai. Berita ini diumumkan oleh Netflix sebagai studio dan perkhidmatan penstriman yang menyiarkan siri Korea tersebut. Mereka juga mengumumkan bahawa musim 3 akan menjadi penamat “Sweet Home”.

Berdasarkan webtoon dengan nama yang sama, “Sweet Home” yang bertemakan genre thriller dan science-fiction (sci-fi) ialah siri popular tentang pelajar sekolah menengah yang menyendiri yang berpindah ke apartmen baharu apabila raksasa mula merebak di kalangan manusia dan penduduk apartmen itu terperangkap di dalam bangunan.

“Sweet Home” Musim 3 menggambarkan perjuangan sengit mereka yang terperangkap antara raksasa dan manusia ketika dunia beralih daripada raksasa kepada era manusia baharu. Sempadan antara raksasa dan manusia menjadi semakin kabur akibat perubahan keadaan sosial. Umat ​​manusia juga sedang menghadapi era baru kerana ramai manusia baru telah berubah setelah mengalami monsterisasi. Perjalanan itu akan menjadi kemuncak semua kisah yang telah berlalu sejak musim pertama. Antara yang membintangi musim terakhir “Sweet Home” adalah Song Kang, Lee Si Young, Lee Do Hyun, Lee Jin Wook, Go Min Si, dan ramai lagi.

Poster bergerak untuk “Sweet Home” Musim 3 menarik perhatian dengan ‘Hyeonsu’ (Song Kang) berjalan di tengah-tengah pusat bandar yang musnah dan proses raksasa yang belum selesai. Pemandangan Hyeonsu yang melebarkan sayap raksasanya menimbulkan rasa ingin tahu sama ada dia berpeluang untuk kembali menjadi manusia. Beberapa sangkar misteri yang tergantung, memancarkan cahaya, menunjukkan kemunculan era baru untuk kemanusiaan.

Tamat semua evolusi. Dunia yang telah mencapai penghujung monsterisasi dan permulaan kemanusiaan baru. Perjuangan terakhir mereka yang terperangkap dalam sempadan yang tidak jelas antara raksasa dan manusia.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Netflix K-Content (@netflixkcontent)

Spoiler:

Musim 2 berakhir secara dramatik, menunjukkan konfrontasi Pyeon Sang Wook (Lee Jin Wook) dengan Dr. Lim (Oh Jung Se) dan Eun Hyuk (Lee Do Hyun) muncul sebagai figura manusia sepenuhnya. Peminat juga tertarik dengan kasih sayang ibu yang kompleks yang ditunjukkan oleh Yi Kyung (Lee Si Young) untuk anaknya (Kim Si Ah) dan transformasi Eun Yu (Go Min Si) menjadi seorang pahlawan yang hebat. Selain itu, yang menarik minat adalah terhadap Chan Young (Jung Jinyoung), yang semakin rapat dengan Eun Yu sambil mengekori di belakangnya. Turut menarik perhatian ialah ahli Unit Crow, Tak In Hwan (Yoo Oh Sung) dan Kim Young Hoo (Kim Moo Yeol), yang mempunyai matlamat yang sama tetapi menggunakan kaedah berbeza.

Untuk melihat bagaimana semuanya berakhir, nantikan tayangan perdana “Sweet Home” Musim 3 pada 19 Julai hanya di Netflix!

Sumber : 1

loading...