BIGHIT MUSIC Keluarkan Kenyataan Rasmi Mengenai Penyertaan Khidmat Tentera Jin BTS

Big Hit Music telah lantang bersuara mengenai beberapa perkara mengenai pendaftaran tentera Jin BTS, salah satunya adalah majlis di hadapan pusat latihan rekrut baru hanya untuk keluarga. Mereka juga menekankan bahawa tiada acara khas atau rasmi pada hari kemasukan Jin ke pusat latihan. Jadi, Big Hit meminta peminat atau ARMY untuk tidak datang ke kem latihan.

Berikut adalah kenyataan rasmi daripada BigHit Music berkaitan dengan pendaftaran khidmat tentera Jin BTS

Hello. Kami BigHit Music.

Seperti biasa, kami berterima kasih kepada peminat atas kasih sayang mereka yang tidak berkesudahan untuk BTS, dan kami ingin memaklumkan tentang pendaftaran tentera ahli Jin BTS.

Untuk memenuhi perkhidmatan ketenteraan wajibnya, Jin akan mendaftar sebagai askar bertugas yang aktif. Tiada acara istimewa pada hari pendaftaran Jin di pusat latihan rekrut baharu.

Upacara masuk adalah masa untuk diperhatikan oleh anggota tentera dan keluarga mereka sahaja. Untuk mengelakkan isu keselamatan yang disebabkan oleh kekecohan di tempat itu, kami dengan ikhlas meminta semua peminat mengelak daripada mengunjungi tempat tersebut. Sebaliknya, kami meminta anda menyimpan kata-kata sokongan dan perpisahan yang mengharukan di dalam hati anda sendiri.

Kami juga ingin menasihati anda agar berhati-hati dengan pakej perjalanan atau barangan yang melibatkan penggunaan IP artis kami secara haram. Berkenaan dengan penggunaan IP artis kami tanpa kebenaran dan untuk keuntungan, Big Hit Music merancang untuk mengambil tindakan berasingan tidak lama lagi.

Sehingga hari Jin menyelesaikan tugas wajibnya dan kembali sihat, kami memohon kasih sayang dan sokongan anda. Kami juga berjanji untuk meneruskan usaha kami dalam menyokong artis kami.

Terima kasih.

Mesej serupa juga pernah disampaikan oleh Jin suatu ketika dahulu. Jin BTS meminta ARMY supaya tidak menghantarnya ke kem latihan. Dia menasihatkan supaya tidak terlalu ramai orang berkumpul dalam suatu masa.

“ARMY, anda tidak perlu datang ke kem latihan. Terdapat begitu ramai orang di sekeliling saya dan boleh menyebabkan keadaan menjadi kucar-kacir,” tulis Jin.

“Saya cintakan ARMY,” tulis Jin.

Sebelum ini pada penghujung November, dilaporkan Jin akan memasuki pusat latihan rekrut pada 13 Disember untuk menerima tugasan rasminya selepas menamatkan latihan asas. Mengenai laporan tersebut, BIGHIT MUSIC mengulas bahawa ia sukar untuk disahkan.

Sumber : 1

loading...