“THE FABULOUS” menjemput penonton ke dunia fesyen dan impian yang gemerlapan

Siri Netflix akan datang “The Fabulous” akan menemui peminat global pada 4 November dengan membawakan kisah impian, cinta dan persahabatan rakan-rakan yang berdedikasi untuk industri fesyen. Ia akan menggambarkan perjuangan mereka untuk terus hidup dalam dunia fesyen yang berdaya saing dan kehidupan harian mereka yang rancak dan bersemangat dalam industri paling trend di negara ini.

Chae Soo Bin akan memainkan peranan sebagai Pyo Ji Eun, pengurus sebuah agensi PR untuk jenama mewah. Sebagai seorang yang sukakan perkara-perkara cantik sejak kecil, dia berjuang untuk terus hidup dalam industri fesyen yang dia rindukan untuk menjadi sebahagian daripadanya sepanjang hidupnya.

Minho pula akan menjadi pengubah foto bebas Ji Woo Min yang mempunyai segala-galanya dari rupa hingga kebolehan. Satu perkara yang kurang adalah semangat, dan dia bukanlah jenis yang suka terikat dengan kerja atau cinta. Dengan Pyo Ji Eun, dia berjaya mengekalkan hubungan yang bermula dari persahabatan dan berubah menjadi percintaan.

Merakam bahagian dunia fesyen yang pantas dan menarik, treler itu mendedahkan kerja keras yang berlaku di belakang tabir untuk menghasilkan runaway yang cantik dan menarik. Rakan-rakan menghiburkan dan menggalakkan satu sama lain semasa menangani semua jatuh bangun industri fesyen.

Diarahkan oleh Kim Jeong-hyeon dari “Hotel Del Luna”, “Legal High”, dan “A Korean Odyssey”, “The Fabulous” — yang merangkumi kehidupan anak muda yang penuh bersemangat serta persahabatan yang hebat — akan dikeluarkan pada 4 November, hanya di Netflix..

loading...