Ketegangan antara calon Datuk Bandar; Chang Ho & Do Ha, buat Mi Ho yang berdepan leukemia ambil langkah besar untuk menyokong si suami

Lee Jong Suk Dan Yoona Girls Generation bersedia untuk mencurahkan segala yang mereka ada untuk memenangi pertempuran sengit menentang Kim Joo Heon ini!

“Big Mouth” ialah drama noir yang dibintangi Lee Jong Suk sebagai Park Chang Ho, seorang peguam kelas tiga yang akhirnya bertanggungjawab ke atas kes pembunuhan yang mengubahnya semalaman menjadi penipu genius yang dikenali sebagai “Big Mouse.” Untuk terus hidup dan melindungi keluarganya, termasuk isteri Go Mi Ho (YoonA), peguam “bermulut besar” itu mesti mendedahkan konspirasi besar di kalangan kelas atasan istimewa.

Spoiler

Sebelum ini, Park Chang Ho bertanding jawatan Datuk Bandar Gucheon dan merancang untuk menentang Choi Do Ha (Kim Joo Heon) dan Forum NR. Bagaimanapun, Choi Do Ha, yang sebelum ini menyatakan hasratnya untuk memasuki politik pusat sebagai ahli Dewan Negara, tiba-tiba mendaftar sebagai calon datuk bandar Gucheon. Kedua-duanya dijangka mengalami konfrontasi sengit, menyebabkan penonton berada di tepi tempat duduk mereka.

Dalam gambar pegun yang baru dikeluarkan dari episod akhir, Park Chang Ho dan Choi Do Ha terperangkap dalam perang saraf yang sengit pada debat TV untuk calon datuk bandar. Pandangan Park Chang Ho dingin, manakala Choi Do Ha memakai ekspresi santai di wajahnya. Kedua-duanya dikelilingi oleh tembok ketegangan yang tidak kelihatan, menimbulkan rasa ingin tahu tentang siapa yang akan memenangi perdebatan.

Lebih banyak gambar pegun menunjukkan Go Mi Ho bersemangat dengan lebih keazaman berbanding sebelum ini. Bersama keluarga “Big Mouse”, dia menuju ke kolam ikan untuk menggali aktiviti rasuah. Di permukaan, ia kelihatan normal sepenuhnya, tetapi terdapat kepercayaan yang kukuh serta bukti bahawa sesuatu yang luar biasa berlaku di sana. Walaupun disahkan menghidap leukemia, Go mi Ho melakukan yang terbaik untuk menyokong Park Chang Ho, dan jangkaan tinggi untuk serbuannya di “kolam ikan”.

Berbekalkan keazaman untuk memusnahkan Choi Do Ha (Kim Joo Hun) dan membantu Park Chang Ho (Lee Jong Suk) dalam pemilihan Datuk Bandar Gucheon, Go Mi Ho akan mendedahkan fakta bahawa NK Chemical menyebabkan radiasi berbahaya kepada pekerja dan alam sekitar . Go Mi Ho malah mengumumkan dalam siaran langsung bahawa dia adalah salah seorang mangsa radiasi dan akibatnya menghidap kanser darah.

Dengan Park Chang Ho menangis apabila Go Mi Ho mengumumkan keadaannya, ramai penonton “Big Mouth” menjangkakan episod 16 akan menjadi pengakhiran yang menyedihkan untuk pasangan itu. Betul ke?

Sumber : xportsnews

loading...