Misteri di sebalik patung Chucky yang menjadi milik Changmin The Boyz

Ji Changmin, atau dikenali sebagai Q, mempunyai hobi yang ahak pelik dalam kalangan ahli The Boyz.

Changmin dikatakan suka menonton filem-filem seram. Jadi, ianya tidak menghairankan apabila dia memiliki patung Chucky untuk disimpan sebagai koleksi persendirian. Chucky ialah sejenis patung figura yang popular daripada filem seram dengan judul yang sama berikutan kemampuan patung itu untuk membunuh sesiapa saja yang dimahukannya.

Baru-baru ini, Changmin cuba mempertontonkan patung Chucky miliknya ketika siaran VLive bersama peminat. Namun, ia mendatangkan ketakutan buat Chanhee yang duduk di sisinya.

“Kenapa? Benda ini menakutkan ke? Bukan comel ke?,” tanya Changmin yang tersengih melihat reaksi spontan ditunjukkan oleh Chanhee. Video telatah kedua-dua ahli The Boyz kemudiannya dikongsikan oleh netizen sehingga menyebabkan carian ‘Chucky’ menjadi sohor kini di laman sosial twitter.

Album EP kelima, The Boyz baru-baru ini telah diberikan pengiktirafan platinum oleh Gaon setelah meraih jualan melebihi 250,000 unit, menunjukkan kehebatan juara Road To Kingdom itu dalam cuba memecahkan dominasi kumpulan kpop popular dewasa ini.

Sumber: VLive

loading...