Jiyeon T-ara Dan Hwang Jae Gyun Failkan Penceraian

Jiyeon dari T-ara dan pemain besbol profesional Hwang Jae Gyun akan berpisah.

Pada 5 Oktober, JTBC News melaporkan bahawa Jiyeon dan Hwang Jae Gyun telah memfailkan permohonan penceraian bulan lepas.

Sebagai respons kepada laporan ini, wakil undang-undang Jiyeon dari Firma Guaman Taesung berkata, “Kedua-dua pihak tidak dapat menyelesaikan perbezaan mereka dan telah memohon penceraian di Mahkamah Keluarga Seoul setelah berpisah. Kami minta agar tidak ada laporan yang berlebihan atau komen spekulatif.”

Jiyeon turut berkongsi kenyataan rasmi ini melalui wakil undang-undangnya:

Helo. Saya Jiyeon.

Pertama sekali, saya minta maaf kerana membawa berita yang tidak baik ini.

Kami telah bersetuju bersama untuk memohon penceraian.

Kami harap anda memahami kelewatan dalam mengeluarkan kenyataan rasmi ini.

Saya akan berusaha menjadi versi diri saya yang lebih baik pada masa akan datang.

Terima kasih.

Hwang Jae Gyun pula secara peribadi menyatakan:

Saya minta maaf kepada para peminat kerana membawa berita yang kurang baik ini. Saya dan Jiyeon telah sepakat untuk bercerai selepas berbincang dengan mendalam disebabkan perbezaan personaliti, dan kami telah memohon mediasi penceraian di Mahkamah Keluarga Seoul. Kami merancang untuk menyelesaikannya dengan cara baik. Walaupun hubungan kami sebagai suami isteri telah berakhir, kami akan terus menyokong antara satu sama lain dalam kehidupan masing-masing. Saya juga memohon maaf kerana mengecewakan peminat dan berharap tiada spekulasi atau laporan yang melulu.

Jiyeon dan Hwang Jae Gyun berkahwin pada Disember 2022, hanya 4 bulan selepas mengumumkan hubungan mereka secara terbuka. Khabar angin penceraian mula tersebar pada Jun lalu, dan walaupun bekas agensi Jiyeon menafikan perkara itu, spekulasi kembali timbul bulan lepas apabila Hwang Jae Gyun dilihat bersama beberapa wanita di satu majlis minum, sekali lagi mencetuskan khabar angin penceraian.

Sumber : 1 | 2 | 3

loading...