Lee Joon Hyuk dan Park Sung Woong berdepan dalam konflik tegang dalam poster “Dongjae, The Good or the Bastard”

Spin-off dari drama “Forest of Secrets” yang bertajuk “Dongjae, The Good or the Bastard” telah memperkenalkan poster baru yang penuh ketegangan!

Pada 25 September, TVING mendedahkan poster terbaru untuk “Dongjae, The Good or the Bastard” yang menampilkan Seo Dong Jae (Lee Joon Hyuk) dan Nam Wan Sung (Park Sung Woong), bersedia untuk berhadapan dengan sengit.

Dalam spin-off “Dongjae: The Good or the Bastard,” Lee Jun Hyuk kembali memegang watak sebagai pendakwa korup, Seo Dong Jae. Siri ini memberi tumpuan kepada cabaran yang dihadapi oleh Dong Jae sebagai pendakwa di Pejabat Pendakwa Daerah Cheongju, di mana dia bergelut dengan reputasi yang tercemar akibat skandal rasuah lampau. Seo Dong Jae akan berhadapan dengan Nam Wan Sung (Park Sung Woong), CEO Lee Hong Construction. Pertembungan sengit mereka mendedahkan kesilapan lampau yang menambah ketegangan pada jalan cerita.

Dalam poster yang baru dikeluarkan, mata Seo Dong Jae dipenuhi dengan kekacauan, seolah-olah bergelut dengan konflik dalaman yang kuat. Sebaliknya, Nam Wan Sung memandangnya dengan dingin, penuh dengan ketenangan. Nam Wan Sung muncul di hadapan Seo Dong Jae ketika dia berusaha untuk beralih daripada pendakwa yang korup kepada pendakwa teladan dan mengingatkannya tentang masa lalu yang ingin dilupakannya.

Tambahan pula, teks pada poster yang berbunyi, “Masa lalu yang ingin kamu sembunyikan. Musuh itu kamu atau aku?” menimbulkan tanda tanya mengenai hubungan mereka serta cabaran getir yang akan mengganggu kehidupan Seo Dong Jae.

Pasukan produksi menyatakan, “Jika anda memberi fokus kepada pandangan Dong Jae terhadap masyarakat dan pelbagai watak manusia dalam masyarakat tersebut, anda akan dapat menikmati ‘Dongjae, The Good or the Bastard’ dengan lebih mendalam.”

“Dongjae, The Good or the Bastard” dijadualkan untuk tayangan perdana pada 10 Oktober. Jangan ketinggalan untuk saksikannya!

Sumber : 1

loading...