Kim Go Eun Dan Noh Sang Hyun kongsi tentang keserasian mereka dalam “Love In The Big City,” pandangan peribadi tentang cinta, dan banyak lagi

Bintang filem “Love in the Big City,” Kim Go Eun dan Noh Sang Hyun, telah tampil dalam sesi penggambaran dan wawancara bersama majalah Elle Korea!

Berdasarkan novel terlaris karya Park Sang Young dengan judul yang sama, “Love in the Big City” adalah sebuah filem romantis tentang dua rakan serumah yang tidak dijangka. Walaupun gaya hidup mereka hampir sama dalam banyak hal, serta menjadikan mereka pasangan yang ideal untuk tinggal bersama, kedua-dua rakan ini mempunyai pandangan yang sangat berbeza tentang cinta.

Sesi penggambaran ini menyerlahkan keserasian yang santai dan mesra antara Kim Go Eun dan Noh Sang Hyun, yang memainkan watak sahabat karib dalam filem “Love in the Big City.”

Dalam wawancara selepas sesi penggambaran, Kim Go Eun, yang memegang watak Jae Hee, berkongsi apa yang menarik minatnya terhadap filem ini. “Ceritanya terasa tidak dipaksa, Ia dipersembahkan dengan santai, seolah-olah berkata, ‘Ada orang yang mempunyai kisah seperti ini.’ Ia mencerminkan isu-isu yang pernah atau mungkin dialami oleh setiap orang, menjadikannya istimewa tetapi tetap sederhana.”

Kim Go Eun turut berkongsi pandangannya mengenai rakan lakonannya, Noh Sang Hyun, yang memainkan watak Heung Soo. “Saya sangat malu ketika pertama kali bertemu dengannya,” ujarnya. Pelakon itu menyambung, “Dia nampak kuat dari luar, tetapi apabila anda mengenalinya, dia sebenarnya seorang yang suka berjenaka dan ketawanya seperti kanak-kanak. Perbezaan itu sangat menarik. Kami banyak berlakon dalam suasana rumah, di mana kami sering bertanya soalan dan berbual sambil berlakon. Saya masih ingat saat-saat itu dengan baik.”

 

 

Ketika ditanya mengenai pendekatan peribadinya terhadap cinta, Kim Go Eun berkata, “Keikhlasan itu penting. Saya sentiasa berusaha untuk hadir sepenuhnya dalam setiap hubungan dan mengelakkan penyesalan. Hubungan boleh berakhir pada bila-bila masa, jadi saya selalu memberikan yang terbaik. Saya juga tidak biarkan ego menyebabkan salah faham atau konflik yang tidak sepatutnya.”

Noh Sang Hyun pula menerangkan sebab dia tertarik dengan projek ini, sambil berkata, “Skripnya sangat jujur dan mudah dihayati, dan saya cepat tertarik dengan jalan ceritanya. Heung Soo ialah watak yang menjaga jarak dari orang lain dan sukar untuk membuka diri, sesuatu yang saya sendiri dapat kaitkan. Saya mendekati watak ini dengan pendekatan yang kreatif dan menyeronokkan.”

Mengenai keserasian dengan Kim Go Eun, dia berkata, “Sebagai pelakon dan individu, saya telah mendengar banyak perkara baik mengenainya. Saya tahu dia seorang pelakon berbakat yang sangat bekerja keras, tetapi apabila mengalaminya sendiri, saya lebih menghargainya. Dia seorang yang prihatin terhadap orang lain, tetapi juga mempunyai sisi sensitif yang menjadikannya individu yang sangat seimbang.”

Mengenai pandangannya tentang cinta, Noh Sang Hyun berkata, “Saya cuba untuk sentiasa jujur. Saya tidak suka menahan perasaan yang menyakitkan. Jika saya abaikan sesuatu yang patut diselesaikan, ia seperti meninggalkan bom jangka yang akan meletup suatu hari nanti. Saya percaya untuk hubungan yang sihat, kedua-dua pihak perlu jujur sambil menghormati satu sama lain.”

Filem terbaru Kim Go Eun dan Noh Sang Hyun, “Love in the Big City,” akan ditayangkan pada 1 Oktober. Sesi penggambaran penuh dan wawancara mereka akan diterbitkan dalam edisi Oktober majalah Elle Korea.

Sumber :

loading...