Jung So Min jumpa surat lama tentang luahan perasaan Jung Hae In terhadapnya

Mungkinkah pada akhirnya mengetahui tentang perasaan Jung Hae In terhadapnya dalam episod seterusnya “Love Next Door”?

“Love Next Door” merupakan komedi romantik terbaru daripada pengarah dan penulis drama hit “Hometown Cha-Cha-Cha.” ung So Min membintangi sebagai Bae Seok Ryu, seorang wanita yang cuba memulakan semula hidupnya yang bermasalah setelah menjadi kacau bilau. Jung Hae In pula memegang watak Choi Seung Hyo, anak kepada rakan ibunya yang dianggapnya sebagai babak kelam dan memalukan dalam hidupnya.

Spoiler

Dalam episod semalam, Choi Seung Hyo menerima kunjungan mengejut dari Jang Tae Hee (Seo Ji Hye), bekas teman wanitanya semasa di kolej, yang datang untuk meminta bantuannya. Setelah melihatnya bersama Bae Seok Ryu, Jang Tae Hee dengan jelas memerhatikan bahawa “setiap kali Seok Ryu tersenyum, anda juga secara automatik tersenyum,” menyebabkan Seung Hyo terpaksa menghadapi perasaannya sendiri.

Dalam gambar-gambar terbaru dari episod yang akan datang, Seok Ryu dilihat singgah di bilik Seung Hyo pada waktu pagi dan secara tidak sengaja menemui surat tersembunyi yang mengandungi luahan perasaan Seung Hyo terhadapnya.

Apabila Seung Hyo kembali ke biliknya selepas mandi, dia terhenti seketika apabila melihat surat tersebut di tangan Seok Ryu. Sementara itu, Seok Ryu memandang Seung Hyo dengan ekspresi terkejut, menimbulkan persoalan sama ada dia telah membaca surat tersebut dan mengetahui rahsia yang telah lama disimpan.

Pasukan produksi “Love Next Door” mengulas, “Choi Seung Hyo dan Bae Seok Ryu sentiasa berkongsi semua kenangan zaman kanak-kanak dan masa lalu yang memalukan antara satu sama lain. Jadi perasaan Choi Seung Hyo terhadap Bae Seok Ryu menandakan rahsia pertama yang telah dirahsiakan oleh salah seorang daripada mereka. Jangan ketinggalan untuk mengetahui sama ada perasaan Choi Seung Hyo yang belum diluahkan akan sampai kepada Bae Seok Ryu.

Episod seterusnya “Love Next Door” akan disiarkan pada 1 September di platform Netflix.

Sumber : 1

loading...