Seo Min Jae “Heart Signal 3” Tuduh Nam Tae Hyun Menggunakan Dadah Dan Memukulnya

Peserta ‘Heart Signal 3’ Seo Min Jae telah menuduh Nam Tae Hyun menggunakan dadah dan memukulnya dalam beberapa siri catatan Instagram.

Seo Min Jae pada mulanya memuat naik siaran yang menyatakan bahawa Nam Tae Hyun menyuntik philopon (methamphetamine) dan turut memukulnya.

Bilamana Nam Tae Hyun melakukan philopon, jarum yang dia gunakan dijumpai sama ada di dalam bilik saya atau di kabinet pejabat saya, dan dia memukul saya. — Seo Min Jae

Walaupun siaran di atas telah dipadamkan, dia telah memuat naik beberapa siaran lain dengan gambar kedua-duanya bersama-sama, menambah sesuatu yang baharu setiap kali.

Saya mempunyai picagari yang digunakan Nam Tae Hyun.

— Seo Min Jae


Nam Tae Hyun dan saya. Penagih dadah. Tengok dalam kabinet pejabat saya. Picagari dan…

— Seo Min Jae

Dia kemudian memuat naik perkongsian siaran bahawa dia mempunyai rakaman pada telefonnya. Bagaimanapun, dia tidak menyatakan secara spesifik rakaman itu.

Ah, ada rakaman pada telefon saya.

— Seo Min Jae

Dia akhirnya menyatakan bahawa pada satu ketika, kedua-duanya jatuh cinta antara satu sama lain.

Pada masa itu, ia adalah cinta.

— Seo Min Jae

Telah diketahui bahawa Seo Min Jae dan Nam Tae Hyun membuka bar bernama Unison di Itaewon bersama-sama. Seo Min Jae juga seorang influencer dan jurutera Hyundai Motors.

Agensi Nam Tae Hyun telah menyatakan bahawa mereka sedang meneliti tuduhan itu.

Kami dalam perjalanan untuk bertemu dengan [Nam Tae Hyun] untuk mengesahkan kesahihan laporan itu.

— No Name Music

Seo Min Jae telah muncul dalam pertandingan kecantikan termasuk ‘Miss University’ dan ‘Miss Gyeongbuk’. Nam Tae Hyun, yang memulakan kerjaya sebagai ahli WINNER pada 2014 dan meninggalkan pada 2016. Kini dia merupakan ahli kumpulan South Club.

Sumber : mk.co | mk.co| chosun | Koreaboo

loading...