Park Shin Hye dan Kim Jae Young pertaruhkan segala-galanya untuk lindungi satu sama lain dalam “The Judge From Hell”

SBS telah mendedahkan gambar-gambar baru yang penuh ketegangan menjelang episod yang akan datang!

The Judge from Hell” merupakan drama fantasi romantik yang menampilkan Park Shin Hye sebagai Kang Bit Na, seorang iblis dari neraka yang merasuki tubuh seorang hakim. Setelah berjumpa dengan Han Da On (lakonan Kim Jae Young), seorang detektif yang penuh empati dan gigih berhadapan dengan realiti yang lebih kejam daripada neraka, Kang Bit Na memulakan perjalanannya untuk menjadi seorang hakim yang sebenar.

Spoiler

Dalam episod sebelum ini, Kang Bit Na, yang merupakan iblis, menangis setelah merasakan emosi manusia dan empati terhadap Han Da On. Dia akhirnya memutuskan untuk melindungi Han Da On. Walaupun Han Da On tahu bahawa Kang Bit Na adalah seorang iblis, dia memilih untuk bekerjasama dengan Kang Bit Na untuk memburu pembunuh bersiri J, didorong oleh keinginannya untuk membalas dendam.

Dalam satu pertarungan yang penuh ketegangan, Kang Bit Na berhadapan dengan Detektif Demon Jang (Choi Dae Hoon) untuk menyelamatkan Han Da On. Namun, ketika mereka menyangka Detektif Jang telah mati, Han Da On terkejut melihatnya bangkit semula dan cuba melemparkan pisau ke arah Kang Bit Na. Tanpa berfikir panjang, Han Da On menarik Kang Bit Na ke dalam pelukannya untuk melindunginya daripada bahaya.

Gambar-gambar baru yang dikeluarkan menunjukkan detik-detik cemas di mana Kang Bit Na dan Han Da On berdiri berhadapan untuk melindungi satu sama lain.

 

Dalam satu set gambar lain, Kang Bit Na dilihat berlutut di hadapan Bael (Shin Sung Rok), seorang iblis yang berkuasa dan ketua kedua di Neraka. Dengan nada dingin, Bael berkata, “Saya akan merampas semua kuasa anda!” Dalam sekelip mata, mata Kang Bit Na yang sebelumnya berwarna ungu—melambangkan iblis Justitia di dalam dirinya—kembali kepada warna normal, dan dia tampak terkejut sambil berdiri di hadapan api yang menyala.

Pasukan produksi “The Judge From Hell” menyatakan, “Dalam Episod 11, yang akan disiarkan esok (25 Oktober), nasib Han Da On akhirnya akan terjawab. Namun, cabaran bagi Kang Bit Na tidak akan berakhir di sini, kerana lebih banyak krisis sedang menanti. Ikuti kami untuk menyaksikan sama ada Kang Bit Na dan Han Da On mampu menghadapi semua ujian ini.”

Episod 11 “The Judge From Hell” akan disiarkan pada 25 Oktober pada jam 10 malam KST, manakala Episod 12 akan disiarkan pada 26 Oktober pada jam 9:50 malam KST. Siri ini tersedia untuk distrim di Disney+ Hotstar.

Sumber : 1 | 2

loading...