Kim Sejeong, Lee Jong Won, Shin Do Hyun, dan Baek Sung Chul tampilkan keserasian hebat dalam bacaan skrip ‘Brewing Love”

Slot drama Isnin-Selasa akan datang ENA, “Brewing Love” (juga dikenali sebagai “Drunk Romance”) bersiap sedia untuk tayangan perdana!

Pada 12 September, ENA berkongsi gambar barisan pelakon ketika sesi bacaan skrip “Brewing Love”.  Pengarah Park Seon Ho, penulis Lee Jung Shin, dan pelakon-pelakon dipercayai termasuk Kim Sejeong, Lee Jong Won, Shin Do Hyun, dan Baek Sung Chul menghadiri bacaan skrip tersebut, menunjukkan prestasi yang sempurna dalam suasana yang mesra dan hangat.

“Brewing Love” menggambarkan kisah cinta yang menggembirakan antara Yong Joo (Kim Sejeong), seorang raja jualan yang sangat bersemangat di syarikat minuman keras yang menyembunyikan emosinya, dan Min Joo (Lee Jong Won), seorang pemilik kilang pembuatan bir yang sangat sensitif dan mahir dalam memahami emosi orang lain.

Kim Sejeong memegang watak Chae Yong Joo, seorang juara jualan legenda yang telah menakluk industri dengan semangatnya. Dalam usaha untuk melindungi cawangan jualan yang telah dia dedikasikan selama enam tahun, Chae Yong Joo memulakan satu misi khas. Sepanjang perjalanan, dia bertemu dengan seorang lelaki yang lebih memahami hatinya daripada dirinya sendiri, sekaligus membawa perubahan besar dalam hidupnya.

Lee Jong Won memegang watak Yoon Min Joo, seorang pemilik dan pembuat bir yang terkenal dalam industri minuman keras. Yoon Min Joo sangat peka terhadap emosi orang lain, dan dia telah mengembangkan tabiat menutup emosinya sendiri untuk mengelakkan beban emosi yang berlebihan.  Walaupun menjalani kehidupan yang tertumpu pada perasaannya sendiri sambil membuat bir di sebuah kampung yang tenang, dia mendapati dirinya semakin tertarik kepada Chae Yong Joo, yang terus menarik perhatiannya.

Shin Do Hyun memegang watak Bang Ah Reum, seorang pengurus pasukan perancangan yang bersaing dengan Chae Yong Joo di kilang pembuatan bir Yoon Min Joo. Bang Ah Reum, yang sangat ingin diiktiraf, menghadapi cabaran besar dengan kemunculan pesaing hebat seperti Chae Yong Joo.

Terakhir tetapi tidak kurang pentingnya, Baek Sung Chul memegang watak Oh Chan Hwi, kawan baik Chae Yong Joo, seorang yang bebas yang berkeliaran di merata tempat dengan trak roti bakarnya.

Pasukan produksi berkata bahawa penonton akan merasai keserasian yang hebat antara Kim Sejeong, Lee Jong Won, Shin Do Hyun, dan Baek Sung Chul dalam cerita ini. Mereka merancang untuk menyajikan komedi romantik yang menyenangkan dan hangat, jadi harap anda semua dapat nantikan tayangannya.

Sumber : 1

loading...