Jeon Do Yeon, Kim Go Eun, Park Hae Soo, dan Jin Sun Kyu sah bergandingan untuk drama thriller baharu “The Price of Confession”

Netflix telah mengesahkan pengeluaran siri thriller misteri “The Price of Confession,” yang menampilkan barisan pelakon yang hebat termasuk Jeon Do Yeon, Kim Go Eun, Park Hae Soo, dan Jin Sun Kyu!

Siri ini berkisarkan Ahn Yoon Soo, yang dituduh membunuh suaminya, dan Mo Eun, seorang wanita misteri. Cerita ini akan mengupas drama yang berlaku antara dua watak ini yang menyimpan rahsia antara satu sama lain.

Lee Jung Hyo, yang terkenal dengan drama hit “Crash Landing on You” dan “Doona!”, akan mengarahkan siri ini. Skripnya akan ditulis oleh Kwon Jong Kwan, yang mengarah dan menulis “Proof of Innocence” dan “Sad Movie.”

Barisan pelakon yang mengagumkan dijangka akan meningkatkan lagi keterujaan penonton terhadap drama yang mengangkat tema thriller ini, terutamanya keserasian dinamik antara Jeon Do Yeon dan Kim Go Eun.

Jeon Do Yeon akan memainkan watak Ahn Yoon Soo, seorang wanita yang berjuang untuk membuktikan dirinya tidak bersalah selepas dituduh membunuh suaminya. Kehidupannya yang dahulu sederhana telah musnah selepas kematian misteri suaminya. Jeon Do Yeon, yang memenangi Pelakon Wanita Terbaik Cannes untuk peranannya dalam “Secret Sunshine” dan juga terkenal dengan produksi termasuk “Kill Boksoon” dan “Crash Course in Romance,” dijangka menyampaikan persembahan yang menawan.

Kim Go Eun akan memainkan watak Mo Eun, seorang individu misteri yang dikenali sebagai “ahli sihir” di kalangan banduan kerana kemahirannya membaca dan memahami orang lain. Mo Eun dalam diam-diam mendekati Yoon Soo, menambah daya tarikan pada cerita itu dengan motifnya dan potensi daripada kesan pertemuan mereka. Kim Go Eun, yang terkenal dengan wataknya dalam filem “Exhuma” dan drama popular seperti “Little Women,” “Yumi’s Cells” dan “Guardian: The Lonely and Great God,” dijangka menyampaikan gambaran menarik tentang peranannya.

Park Hae Soo dan Jin Sun Kyu akan menambah kedalaman siri ini apabila kedua mereka bersungguh-sungguh mengejar kebenaran di sebalik dua wanita itu. Park Hae Soo akan memainkan watak Baek Dong Hun, seorang pendakwaraya yang terkenal dengan sifat tenang dan tegasnya. Berkemahiran tinggi dan dihormati, Baek Dong Hun begitu berdedikasi untuk membongkar rahsia Yoon Soo dan Mo Eun, walaupun berdepan dengan risiko peribadi yang besar. Park Hae Soo, yang terkenal dengan peranannya dalam siri Netflix “Squid Game” dan “Narco-Saints”, dijangka memberikan persembahan baharu yang menarik dalam peranannya.

Jin Sun Kyu pula akan memainkan watak Jang Jung Gu, peguam Yoon Soo. Sebagai bekas peninju, Jang Jung Gu terkenal dengan keazaman dan ketelitiannya. Dia akan bekerja tanpa jemu untuk membuktikan Yoon Soo tidak bersalah. Jin Sun Kyu, yang terkenal dengan persembahannya dalam filem seperti “Extreme Job” dan drama seperti “Revenant” dan “Bargain”, dijangka membawa sisi segar dan dinamik dalam peranannya.

“The Price of Confession” akan tersedia untuk distrim di seluruh dunia menerusi platform Netflix.

Sumber : 1

loading...