Song Jihyo Bertukar Agency Pengurusan Dengan MY Company

Pelakon Song Jihyo telah bertukar agency pengurusanya, dia telah menjadi artis dibawah pengurusan ‘MY Company’. Jihyo menandatangani kontrak eksklusif tersebut pada 1 December 2016.

Sebelum ini Song Jihyo pernah berada dibawah pengurusan syarikat C-Jes Entertainment sehingga 2015 dan selepas itu dia menguruskan aktiviti seninya sendiri dengan bantuan syarikat kawan baiknya iaitu Kang Gary.

Dimana didalam syarikat ‘MY Company’ tersebut juga terdiri dari rakan-rakan rapatnya sendiri yang dia sudah berkerja lebih dari 10 tahun.

Song Jihyo yang melakonkan watak Seo Yeon didalam drama terkini ‘My Wife Having an affair This Week’ (JTBC) menunjukkan lakonan yang sangat memberangsangkan dan telah mendapat pujian dari penonton juga memberitahu, ‘MY Company’ akan menguruskan semua aktiviti lakonannya untuk didalam dan diluar negara pada masa hadapan.

My Company melaporkan (Direct Translate from hangul) :

“I am honored to have a new start with actor Song Ji-hyo. Song Ji-hyo promises full support to continue his diverse activities in the better environment and in the cultural field, and hopes to grow together as a good partner”

song-jihyo

Sumber: http://news.donga.com

 

loading...