T.O.P Lulus memasuki Military Service Awal Tahun 2017

T.O.P Military Service

Pada 14/11/2016 Agency Polis Kebangsaan Seoul (National Police Agency) mengeluarkan senarai nama peserta yang layak menyertai kerahan tenaga (Military Service) untuk tahun hadapan untuk pasukan mereka.

T.O.P Military Service

Dengan itu nama ahli kumpulan terkenal dari korea selatan iaitu Big Bang telah tersenarai. Nama Choi Seung Hyun (T.O.P) tersenarai untuk memasuki pasukan itu pada 9 Febuary 2017.

T.O.P Military Service

Pada 25 October yang lalu, TOP telah menduduki peperiksaan bertulis dan pada awal pagi tadi TOP telah menyelesaikan pemeriksaan fizikal untuk lulus didalam kemasukkan kali ini.

Walaubagaimanapun perkara ini mungkin agak mengecewakan peminat setia BigBang kerana TOP dan bersama-sama ahli kumpulan kpop itu sedang sebuk didalam pembikinan album terbaru mereka yang dikhabarkan akan dikeluarkan akhir bulan November ini.

TOP juga akan menyelesaikan dahulu filem dokumentari yang bertajuk “Bigbang 10 Vinyl LP: Limited Edition” terlebih dahulu sebelum memasuki tentera.

Selain itu ahli kumpulan yang lain juga akan memasuki tentera selepas TOP. Dimana G-Dragon dan Teayang pada hujung tahun 2017, Daesung pada tahun 2018 dan Seungri pada tahun 2019.Bigbang

Pictures credit to owner.

loading...